• facebook
  • sns04
  • twitter
  • linkedin
Chjamateci: +86-838-3330627 / +86-13568272752
page_head_bg

Trasmissione di l'electricità ultra-alta tensione in Cina

A trasmissione di l'electricità ultra-alta tensione (trasmissione di l'elettricità UHV) hè stata aduprata in Cina dapoi u 2009 per trasmette l'electricità in corrente alternata (AC) è in corrente diretta (DC) nantu à lunghe distanze chì separanu e risorse energetiche è i cunsumatori di a Cina.L'espansione di a capacità AC è DC cuntinueghja per accuncià a generazione à e richieste di cunsumu minimizendu e perdite di trasmissione.I megliurenze di decarbonizazione saranu da a sostituzione di a generazione di efficienza più bassa, situata vicinu à a costa, da una generazione più moderna di alta efficienza cù menu contaminazione vicinu à e risorse energetiche.
Parti isolanti per UHVDC

Sfondate

Dapoi u 2004, u cunsumu di l'electricità in Cina hè in crescita à un ritmu senza precedente per via di a rapida crescita di i settori industriali.Una seria penuria di supply durante u 2005 avia impactatu l'operazione di parechje cumpagnie chinesi.Da tandu, a Cina hà investitu assai aggressivamente in u supplyu di l'electricità per risponde à a dumanda di l'industrii è dunque assicurà a crescita ecunomica.A capacità di generazione installata hè stata da 443 GW à a fine di u 2004 à 793 GW à a fine di u 2008. L'incrementu in questi quattru anni hè equivalente à circa un terzu di a capacità tutale di i Stati Uniti, o 1,4 volte a capacità totale di i Stati Uniti. Japan.Durante u listessu periodu di tempu, u cunsumu energeticu annuale hè ancu aumentatu da 2.197 TWh à 3.426 TWh. U cunsumu di l'electricità di a Cina hè previstu di ghjunghje à 6.800-6.900 TWh da 2018 da 4.690 TWh in 2011, cù a capacità installata chì righjunghji 1,160 GW da 1,4 GW. in 2011, di quali 342 GW hè idroelettrica, 928 GW di carbone, 100 GW di ventu, 43 GW nucleari, è 40 GW di gas naturale.

Trasmissione è distribuzione

In u latu di trasmissione è distribuzione, u paese hà focu annantu à l'espansione di a capacità è a riduzione di perdite da:

1. Implementazione di a trasmissione di corrente diretta ultra-alta tensione (UHVDC) è di corrente alternata ultra-alta tensione (UHVAC) a longa distanza

2.installing transformers metalli amorfu high-efficienza

Trasmissione UHV in u mondu sanu

A trasmissione UHV è una quantità di circuiti UHVAC sò digià custruiti in diverse parti di u mondu.Per esempiu, 2,362 km di circuiti 1,150 kV sò stati custruiti in l'ex URSS, è 427 km di circuiti 1,000 kV AC sò stati sviluppati in Giappone (Kita-Iwaki powerline).Linee spirimintali di diverse scale sò ancu truvati in parechji paesi.Tuttavia, a maiò parte di queste linee sò attualmente operate à una tensione più bassa per una dumanda di putenza insufficiente o altre ragioni.Ci sò menu esempi di UHVDC.Ancu s'ellu ci sò assai circuiti ± 500 kV (o sottu) in u mondu, l'unichi circuiti operativi sopra à questu limitu sò u sistema di trasmissione di l'electricità di Hydro-Québec à 735 kV AC (dapoi u 1965, 11 422 km di lunghezza in 2018) è Itaipu ±. Prughjettu 600 kV in Brasile.In Russia, i travaglii di custruzzione di una linea bipolari ± 750 kV DC di 2400 km di lunghezza, u HVDC Ekibastuz-Centre hà iniziatu in u 1978, ma ùn hè mai statu finitu.In i Stati Uniti à l'iniziu di l'anni 1970, una linea elettrica di 1333 kV hè stata pianificata da a Stazione di Convertitore Celilo à Hoover Dam.Per questu scopu hè stata custruita una corta linea elettrica sperimentale vicinu à a Celilo Converter Station, ma a linea à Hoover Dam ùn hè mai stata custruita.

Motivi per a trasmissione UHV in Cina

A decisione di a Cina di andà per a trasmissione UHV hè basatu annantu à u fattu chì e risorse energetiche sò luntanu da i centri di carica.A maiò parte di e risorse idroelettriche sò in u punente, è u carbone hè in u norduvestu, ma carichi enormi sò in u livante è u sudu.Per riduce e perdite di trasmissione à un livellu gestibile, a trasmissione UHV hè una scelta logica.Cum'è a State Grid Corporation of China hà annunziatu in a Cunferenza Internaziunale di 2009 nantu à a Trasmissione di Energia UHV in Pechino, a Cina investirà 600 miliardi di RMB (circa 88 miliardi di $) in u sviluppu UHV da quì à 2020.

L'implementazione di a rete UHV permette a custruzzione di centrali di generazione di energia più recenti, più pulite è più efficaci luntanu da i centri di pupulazione.I centrali più vechje di a costa seranu ritirati.Questu hà da abbassà a quantità attuale di a contaminazione, è ancu a contaminazione sentita da i citadini in l'abitazioni urbane.L'usu di grandi centrali cintrali chì furnisce u riscaldamentu elettricu sò ancu menu inquinanti cà e caldaie individuali aduprate per u riscaldamentu invernale in parechje case di u nordu. A griglia UHV aiuterà u pianu di l'elettrificazione è a decarbonizazione di a China, è permetterà l'integrazione di l'energia rinnuvevule rimuovendu u collu di buttiglia di trasmissione chì limita attualmente l'espansione di a capacità di generazione eolica è solare mentre sviluppa ulteriormente u mercatu per i veiculi elettrici à longu andà in Cina.

Circuiti UHV finiti o in costruzione

Da u 2021, i circuiti UHV operativi sò:

Trasmissione UHVDC

 

E linee UHV in custruzione / in preparazione sò:

1654046834(1)

 

Cuntruversia annantu à UHV

Ci hè una cuntruversia nantu à se a custruzzione pruposta da State Grid Corporation of China hè una strategia per esse più monopolistica è luttà contru à a riforma di a rete elettrica.

Prima di l'Acordu di Parigi, chì hà fattu necessariu di eliminà u carbone, l'oliu è u gasu, ci hè stata cuntruversia annantu à UHV da u 2004 quandu a State Grid Corporation of China hà prupostu l'idea di custruzzione UHV.A cuntruversia hè stata focu annantu à UHVAC mentre l'idea di custruisce UHVDC hè stata largamente accettata. I prublemi più dibattiti sò i quattru listati quì sottu.

  1. Problemi di sicurezza è affidabilità: Cù a custruzzione di più è più linee di trasmissione UHV, a rete elettrica intornu à tutta a nazione hè cunnessa più è più intensivamente.Se un accidentu succèri in una linea, hè difficiule di limità l'influenza à una piccula zona.Questu significa chì e probabilità di un blackout sò più alti.Inoltre, pò esse più vulnerable à u terrurismu.
  2. Problema di u mercatu: Tutte e altre linee di trasmissione UHV in u mondu sò attualmente operate à una tensione più bassa perchè ùn ci hè micca abbastanza dumanda. U potenziale di trasmissioni di longa distanza necessita una ricerca più approfondita.Ancu s'è a maiò parte di e risorse di carbone sò in u norduvestu, hè difficiule di custruisce e centrali di carbone perchè anu bisognu di una grande quantità d'acqua è chì hè una risorsa scarsa in u nord-ovest di a Cina.È ancu cù u sviluppu ecunomicu in a Cina occidentale, a dumanda di l'electricità hè in crescita in questi anni.
  3. Problemi ambientali è di efficienza: Certi sperti sustenenu chì e linee UHV ùn salveranu micca più terra paragunata à a custruzzione di ferrovie supplementari per u trasportu di carbone aumentatu è a generazione di energia lucale. impeditu.Un altru prublema hè l'efficienza di trasmissione.Utilizà u calore è a putenza cumminati à a fine di l'utilizatori hè più efficiente di l'energia cà l'usu di u putere da e linee di trasmissione di longa distanza.
  4. Questione ecunomica: L'investimentu tutale hè stimatu à 270 miliardi di RMB (circa 40 miliardi di $ US), chì hè assai più caru chè a custruzzione di una nova ferrovia per u trasportu di carbone.

Cum'è UHV offre l'uppurtunità di trasferisce l'energia rinnuvevule da e zone remote cù assai putenziali per grandi installazioni di energia eolica è fotovoltaica.SGCC menziona una capacità potenziale per l'energia eolica di 200 GW in a regione Xinjiang.

Sichuan D&F Electric Co.,Ltd.Cum'è u principale fabricatore di materiali d'isolamentu elettricu, parti strutturali di insulazione elettrica, sbarre laminate, sbarre rigida di rame è sbarre flessibile, simu unu di i principali fornitori di parti d'insulazione è sbarre laminate per questi prughjetti statali di trasmissione UHVDC.Per più infurmazione, visitate u mo situ web per più infurmazione nantu à i prudutti.


Tempu di Postu: 01-Jan-2022