Sfondate
Dapoi u 2004, u cunsumu d'elettricità in Cina hè cresciutu à un ritmu senza precedenti per via di a rapida crescita di i settori industriali. Una seria scarsità di furnimentu durante u 2005 hà avutu un impattu annantu à l'attività di parechje cumpagnie cinesi. Dapoi tandu, a Cina hà investitu assai aggressivamente in l'approvvigionamentu d'elettricità per risponde à a dumanda di l'industrie è dunque assicurà a crescita ecunomica. A capacità di generazione installata hè passata da 443 GW à a fine di u 2004 à 793 GW à a fine di u 2008. L'incrementu in questi quattru anni hè equivalente à circa un terzu di a capacità tutale di i Stati Uniti, o 1,4 volte a capacità tutale di u Giappone. Durante u listessu periodu di tempu, u cunsumu annuale di energia hè ancu aumentatu da 2.197 TWh à 3.426 TWh. U cunsumu di elettricità di a Cina duveria ghjunghje à 6.800-6.900 TWh da u 2018 da 4.690 TWh in u 2011, cù una capacità installata chì righjunghje 1.463 GW da 1.056 GW in u 2011, di i quali 342 GW sò idroelettrici, 928 GW à carbone, 100 GW eolici, 43 GW nucleari è 40 GW di gas naturale. A Cina hè a più grande nazione cunsumatrice di elettricità in u mondu in u 2011.
Trasmissione è distribuzione
Da u latu di a trasmissione è di a distribuzione, u paese s'hè cuncentratu nantu à l'espansione di a capacità è a riduzione di e perdite per mezu di:
1. implementazione di trasmissione à longa distanza in corrente continua à ultra alta tensione (UHVDC) è in corrente alternata à ultra alta tensione (UHVAC)
2.installazione di trasformatori di metalli amorfi ad alta efficienza
Trasmissione UHV in u mondu sanu
A trasmissione UHV è un certu numeru di circuiti UHVAC sò digià stati custruiti in diverse parti di u mondu. Per esempiu, 2.362 km di circuiti di 1.150 kV sò stati custruiti in l'ex URSS, è 427 km di circuiti AC di 1.000 kV sò stati sviluppati in Giappone (linea elettrica Kita-Iwaki). Linee sperimentali di varie scale si trovanu ancu in parechji paesi. Tuttavia, a maiò parte di queste linee funzionanu attualmente à tensione più bassa per via di una dumanda di putenza insufficiente o altre ragioni. Ci sò menu esempi di UHVDC. Ancu s'ellu ci sò parechji circuiti di ±500 kV (o inferiori) in u mondu, l'unichi circuiti operativi sopra à sta soglia sò u sistema di trasmissione di elettricità di Hydro-Québec à 735 kV AC (dapoi u 1965, longu 11 422 km in u 2018) è u prughjettu Itaipu ±600 kV in Brasile. In Russia, i travagli di custruzzione di una linea bipolare ±750 kV DC longa 2400 km, l'HVDC Ekibastuz-Centru, sò cuminciati in u 1978 ma ùn sò mai stati finiti. In i Stati Uniti à u principiu di l'anni 1970, una linea elettrica di 1333 kV hè stata pianificata da a stazione di cunversione di Celilo à a diga di Hoover. Per questu scopu hè stata custruita una corta linea elettrica sperimentale vicinu à a stazione di cunversione di Celilo, ma a linea finu à a diga di Hoover ùn hè mai stata custruita.
Ragioni di a trasmissione UHV in Cina
A decisione di a Cina d'optà per a trasmissione UHV hè basata annantu à u fattu chì e risorse energetiche sò luntane da i centri di carica. A maiò parte di e risorse idroelettriche sò in punente, è u carbone hè in u norduveste, ma i carichi enormi sò in livante è in u sudu. Per riduce e perdite di trasmissione à un livellu gestibile, a trasmissione UHV hè una scelta logica. Cum'è a State Grid Corporation of China hà annunziatu à a Cunferenza Internaziunale di u 2009 nantu à a Trasmissione di Potenza UHV in Pechino, a Cina investirà 600 miliardi di RMB (circa 88 miliardi di dollari americani) in u sviluppu di l'UHV trà avà è u 2020.
L'implementazione di a rete UHV permette a custruzzione di centrali di generazione d'energia più nove, più pulite è più efficienti, luntanu da i centri abitati. E centrali elettriche più vechje longu a costa saranu ritirate. Questu riducerà a quantità tutale attuale d'inquinamentu, è ancu l'inquinamentu sentitu da i citadini in l'abitazioni urbane. L'usu di grandi centrali elettriche centrali chì furniscenu riscaldamentu elettricu hè ancu menu inquinante chè e caldaie individuali aduprate per u riscaldamentu invernale in parechje famiglie sittintriunali. A rete UHV aiuterà u pianu di elettrificazione è decarbonizazione di a Cina, è permetterà l'integrazione di l'energie rinnuvevuli eliminendu u collu di buttiglia di trasmissione chì attualmente limita l'espansioni di a capacità di generazione eolica è solare, sviluppendu ulteriormente u mercatu di i veiculi elettrichi à longa autonomia in Cina.
Circuiti UHV cumpletati o in custruzzione
À partesi da u 2021, i circuiti UHV operativi sò:
E linee UHV in custruzzione/in preparazione sò:
Cuntruversia annantu à l'UHV
Ci hè una cuntruversia annantu à se a custruzzione pruposta da State Grid Corporation of China hè una strategia per esse più monopolistica è luttà contr'à a riforma di a rete elettrica.
Prima di l'Accordu di Parigi, chì hà fattu necessariu l'eliminazione graduale di u carbone, di u petroliu è di u gasu, ci hè stata una cuntruversia annantu à l'UHV dapoi u 2004 quandu a State Grid Corporation of China hà prupostu l'idea di a custruzzione di UHV. A cuntruversia s'hè cuncentrata annantu à l'UHVAC, mentre chì l'idea di custruisce UHVDC hè stata largamente accettata. I prublemi i più dibattuti sò i quattru elencati quì sottu.
- Prublemi di sicurezza è affidabilità: Cù a custruzzione di sempre più linee di trasmissione UHV, a rete elettrica intornu à tutta a nazione hè cunnessa sempre più intensamente. S'ellu si verifica un accidente in una linea, hè difficiule di limità l'influenza à una piccula zona. Questu significa chì e probabilità di un blackout sò sempre più alte. Inoltre, pò esse più vulnerabile à u terrurismu.
- Prublema di u mercatu: Tutte l'altre linee di trasmissione UHV in u mondu operanu attualmente à una tensione più bassa perchè ùn ci hè micca abbastanza dumanda. U putenziale di a trasmissione à longa distanza hà bisognu di una ricerca più approfondita. Ancu s'è a maiò parte di e risorse di carbone sò in u nord-ovest, hè difficiule di custruisce centrali elettriche à carbone quì perchè anu bisognu di una grande quantità d'acqua è questu hè una risorsa scarsa in u nord-ovest di a Cina. È ancu cù u sviluppu ecunomicu in a Cina occidentale, a dumanda di elettricità hè stata in piena espansione in l'ultimi anni.
- Prublemi ambientali è d'efficienza: Certi esperti sustenenu chì e linee UHV ùn risparmieranu micca più terreni paragunatu à a custruzione di ferrovie supplementari per un aumentu di u trasportu di carbone è a generazione lucale d'energia. A causa di u prublema di a scarsità d'acqua, a custruzione di centrali elettriche à carbone in l'ovest hè impedita. Un altru prublema hè l'efficienza di trasmissione. L'usu di calore è energia cumminati à l'estremità di l'utente hè più efficiente energeticamente chè l'usu di l'energia da e linee di trasmissione à longa distanza.
- Prublema ecunomica: L'investimentu tutale hè stimatu à 270 miliardi di RMB (circa 40 miliardi di dollari americani), chì hè assai più caru chè custruisce una nova ferrovia per u trasportu di carbone.
Siccomu l'UHV offre l'uppurtunità di trasferisce l'energia rinnuvevule da zone remote cù assai putenziale per grandi installazioni di energia eolica è fotovoltaica. SGCC cita una capacità putenziale di energia eolica di 200 GW in a regione di Xinjiang.
Sichuan D&F Electric Co., Ltd.Cum'è u principale fabricatore di materiali d'isolamentu elettricu, parti strutturali d'isolamentu elettricu, barre collettrici laminate, barre collettrici rigide in rame è barre collettrici flessibili, simu unu di i principali fornitori di parti d'isolamentu è barre collettrici laminate per questi prughjetti di trasmissione UHVDC statali. Per più infurmazioni, visitate u mo situ web per più infurmazioni nantu à i prudutti.
Data di publicazione: 01-02-2022






