• facebook
  • sns04
  • twitter
  • linkedin
Chjamateci: +86-838-3330627 / +86-13568272752
page_head_bg

Applicazione di certificazione UL

A busbar laminata hè un tipu di barre di cunnessione di l'energia elettrica persunalizata cù una struttura composta multistrati, chjamata ancu busbar composta, sistema di bus bar sandwich, etc., chì pò esse cunsideratu cum'è l'autostrada di u sistema di distribuzione di energia.

In cunfrontu cù i metudi di cablaggio tradiziunali, ingombranti, di tempu è ingombranti, i busbars laminati ponu furnisce un sistema di distribuzione di energia mudernu, faciule da cuncepimentu, rapidu da installà è chjaramente strutturatu.Hè un cumpunente strutturale di cunnessione modulare d'alta putenza cù e caratteristiche di prestazione elettrica ripetibile, bassa impedenza, anti-interferenza, bona affidabilità, risparmiu di spaziu, assemblea simplice è rapida, etc. I busbars composti sò largamente usati in trazione elettrica è hibrida, elettrica. equipaggiu di trazione, cumunicazioni cellulari, stazioni basi, sistemi di cunversione telefonica, grande equipamentu di rete, computer grande è mediu, sistemi di commutazione di putenza, sistemi di saldatura, sistemi di equipaghji militari, sistemi di generazione di energia è equipaghji elettrici.moduli di cunversione, etc.

Per assicurà a sicurezza di a qualità di u produttu è spinghje i nostri busbar laminati per entra in u mercatu internaziunale, Sichuan D&F Electric Co.,Ltd.hà travagliatu nantu à l'applicazione di certificazione UL da questu maghju.A certificazione UL coprerà tutte e strutture di sbarre laminate.

Avà tutti i campioni di teste è i ducumenti richiesti sò in preparazione è previsti per compie tutte e certificazioni da settembre 2022.

I cartoni gialli UL, u numeru di fugliale è l'articuli di prova dettagliati seranu publicati nantu à u situ ufficiale dopu avè finitu tuttu u travagliu di certificazione.


Tempu di posta: 01-06-2022