• facebook
  • sns04
  • twitter
  • linkedin
Chjamateci: +86-838-3330627 / +86-13568272752
page_head_bg

D&F Electric: U vostru One-Stop Shop per Custom GPO-3 Fogli stampati

Sichuan D&F Electric Co., Ltd. (D&F) hè una impresa di tipu fabbrica specializata in a persunalizazione di pannelli stampati GPO-3.Con sede in Deyang, Sichuan, D&F hè stata in prima linea di l'industria di i materiali elettrici da a so creazione in 2005.

U bordu stampatu GPO-3, cunnisciutu ancu UPGM203 è DF370A, hè fattu di tappettu di vetru senza alcali impregnatu di resina di poliester insaturatu, dopu stampatu sottu alta pressione è alta temperatura.U risultatu hè un pruduttu assai durable cù una forza meccanica eccellente, proprietà dielettriche, resistenza di seguimentu è resistenza à l'arcu.

I fogli stampati GPO-3 di D&F sò a certificazione UL è anu passatu test rigorosi per a conformità REACH è RoHS.L'impegnu di a cumpagnia à a qualità assicura chì i so prudutti rispondenu à i standard IEC è NEMA per i materiali d'insulazione elettrica.

À D&F, i clienti ponu aspittà di riceve soluzioni adattate à i so bisogni specifichi.U squadra di esperti di a cumpagnia travaglià strettamente cù i clienti per capisce i so bisogni speciali è furnisce i cunsiglii di prudutti più adattati.

Inoltre, D&F offre opzioni di flessibilità in dimensione, spessore è culore di u produttu.U stabilimentu di fabricazione di punta di a cumpagnia hè dotatu di macchinari è manufatti muderni, chì li permettenu di furnisce prudutti di alta qualità in tempi brevi.

Per i clienti chì necessitanu servizii di prototipazione o campionamentu, D&F offre queste opzioni per assicurà chì u pruduttu finali risponde à e so aspettative.A squadra di sviluppu di a cumpagnia hè ben attrezzata per trattà cuncepi cumplessi è dà vita à e visioni di i clienti.

I Pannelli Molded GPO-3 di D&F sò versatili è ponu esse aduprati in una varietà d'applicazioni cumpresi centralini, trasformatori, mutori elettrici è armadi di distribuzione.Adatta per l'applicazioni interni è esterni, stu pruduttu hè ideale per l'insulazione elettrica in ambienti duri.

In più di i fogli d'insulazione GPO-3 (UPGM203), D&F hà dui attelli speciali di lavorazione CNC dotati di più di 120 equipaggiamenti di lavorazione avanzati.Dunque, D&F pò ancu furnisce ogni tipu di parti d'insulazioni persunalizate trattate da GPO-3 è EPGC insulation board, da a tecnulugia di machining CNC.

I clienti chì sceglienu D&F cum'è u so fornitore ponu aspittà una sperienza perfetta da u principiu à a fine.A cumpagnia furnisce un supportu logisticu affidabile è puntuale per assicurà chì i prudutti sò consegnati à tempu è in boni cundizioni.

In cunclusione, sè vo circate un fornitore affidabile di fogli stampati GPO-3 di qualità, D&F Electric hè a vostra megliu scelta.L'impegnu di a cumpagnia di qualità, flessibilità è persunalizazione assicura chì i vostri bisogni sò soddisfatti in modu efficiente è à a vostra satisfaczione.Fiducia l'esperti di D&F Electric per furnisce u megliu pruduttu per i vostri bisogni d'insulazione elettrica.

Titulu D&F Electric U vostru One-Stop Shop per Custom GPO-3 Fogli stampati (1)
Titulu D&F Electric U vostru One-Stop Shop per Custom GPO-3 Fogli stampati (2)
Titulu D&F Electric U vostru One-Stop Shop per Custom GPO-3 Fogli stampati (3)

Tempu di Postu: 29-Mar-2023