• facebook
  • sns04
  • twitter
  • linkedin
Chjamateci: +86-838-3330627 / +86-13568272752
page_head_bg

U mercatu di materiali dielettrici bassu hè previstu di cresce da 1,60 miliardi USD in 2021 à 2,72 miliardi USD in 2029, à un CAGR di 7,1% durante u periodu di previsione 2022-2029: GreyViews

U mercatu di materiale dielettricu bassu include Huntsman Corporation, Arxada, SABIC, Asahi Kasei, Topas Advanced Polymers, Zeon Corp., Chemours Company LLC, DIC Corporation, Arkema, Mitsubishi Corporation, è altri. pusizioni in u mercatu glubale di materiali dielettrici bassu, i pruduttori cercanu metudi di espansione cum'è sviluppi attuali, fusioni è acquisti, innovazioni di produttu, cullaburazioni è partenarii, joint ventures.Tra elli, Huntsman Corporation hè unu di i più impurtanti fabricatori è distributori. in u mercatu globale di materiali dielettrici bassi.
PUNE, India, 14 di lugliu di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - U mercatu hè statu studiatu per a seguente segmentazione è analisi regiunale per l'America di u Nordu, l'Europa, l'Asia, l'America di u Sud, u Mediu Oriente è l'Africa. Quessi sò e regioni chjave induve u bassu dielettricu. U mercatu di i materiali hè attualmente operatu è hè previstu di espansione in un futuru vicinu. I fabbricanti è i fornitori implicati in u mercatu di i Materiali Dielettrici Bassi sò situati in diversi paesi in e regioni sopra citate.
Ottene una copia di mostra di stu rapportu @https://greyviews.com/reports/low-dielectric-materials-market/74/request-sample
U rapportu furnisce una cunniscenza dettagliata di i segmenti di u mercatu furmati cumminendu diverse prospettive per tipu, tipu di materiale, applicazione, etc. In più di questu, i paragrafi seguenti discute ancu i mutori chjave, restrizioni, opportunità di crescita potenziale è sfide di u mercatu.
Attori impurtanti chì operanu in u mercatu globale di materiali dielettrici bassi include Huntsman Corporation, Arxada, SABIC, Asahi Kasei, Topas Advanced Polymers, Zeon Corp., Chemours Company LLC, DIC Corporation, Arkema, Mitsubishi Corporation, è altri. cota di mercatu è cunsulidà a so pusizioni in u mercatu globale di materiali dielettrici bassi, i pruduttori cercanu metudi di espansione cum'è sviluppi attuali, fusioni è acquisti, innovazioni di produttu, cullaburazioni è partenarii, joint ventures. Frà elli, Huntsman Corporation hè unu di i i più impurtanti fabbricanti è distributori in u mercatu globale di materiali dielettrici bassi.
Un materiale dielettricu bassu hè un materiale chì hà una constante dielettrica più chjuca cumparatu à u diossidu di siliciu. Questi materiali sò spessu chjamati una classa menu conductiva di materiali insulanti. Facilita l'espansione di i dispositi microelettronici. A constante dielettrica bassa di un materiale indica chì hè un bon insulatore è un cunduttore significativamente poviru di l'electricità, u sonu o u calore.
Per d 'altra banda, l'avventu di a tecnulugia di cumunicazione 5G presenta parechje sfide per i fabricatori OEM di cumpunenti elettronici in a trasmissione di segnali d'alta frequenza cù materiali d'alta prestazione. A necessità di materiali cù una constante dielettrica bassa o proprietà dielettriche eccellenti hè emergente per assicurà e cumunicazioni 5G. .U materiale aiuta ancu à mitigà a perdita di signale in una varietà di cumpunenti elettronichi è applicazioni. Questu crea una dumanda enormosa di materiali bassu dielettricu per circuiti stampati (PCB), circuiti stampati flessibili (FPC), dispositivi intelligenti, fili è cable, è antenne di stazioni base.
Huntsman Corporation, Arxada, SABIC, Asahi Kasei, Topas Advanced Polymers, Zeon Corp., Chemours Company LLC, DIC Corporation, Arkema 和 Mitsubishi Corporation 等
I tipi includenu termoplastici, termosetti, è ceramiche. U segmentu termoset hè previstu di tistimunià u più altu ritmu di crescita in u periodu di previsione. Stu tipu di materiale dielettricu pò esse facilmente furmatu in forme stabili è hà rinfurzatu a resistenza à a deformazione durante u riscaldamentu. sò diventati materiali di bassa k prominenti in a fabricazione di pannelli di cablaggio stampati (PWB) per via di a so forza paragunabili, resistenza elettrica è tenacità.
A sezione di u tipu di materiale include fluoropolimeri, ossidi di polifenileni mudificati, poliimidi, copolimeri di olefine ciclici, esteri di cianati, polimeri di cristalli liquidi, è simili. U segmentu di l'etere di polifenilene mudificatu (M-PPE) hè previstu di registrà u CAGR più altu durante u periodu di previsione. Hè una resina hibrida composta di polistirene è etere di polifenilene. Stu materiale hè duru, hà megliu resistenza à a temperatura è proprietà meccaniche moderate. E caratteristiche sopra cuntribuiscenu à l'aumentu di l'usu di materiali dielettrici M-PPE in armari TV, tappi di mutore, cumpunenti di PC. , carter di pompa, isolanti di sbarre è apparecchi di illuminazione.
L'applicazioni includenu PCB, antenna, microelettronica, filu è cable, radome, etc. U segmentu di radome hè previstu di tistimunià u più altu ritmu di crescita in u periodu di previsione. Un radome hè una copertura pensata per prutege un sistema di antenna da l'ambiente. materiali dielectric bassu à assicurà riduzzione riflessioni è effetti deleterious nant'à signals.Therefore elettromagneticu, u bisognu di efficienza trasmissioni migghiuratu di sistemi antenna radome hè primurosu di guidà a necessità di materiali dielectric bassu.
Analisi regiunale
L'analisi regiunale furnisce insights detallati in e regioni è i paesi chjave. Alcuni di i paesi chjave chì analizzanu i materiali dielettrici bassi includenu Stati Uniti, Canada, Messico, Germania, Francia, Regnu Unitu, Italia, Spagna, Russia, Cina, Giappone, India, Brasile, Perù, Emirati Arabi Uniti, Sudafrica è Arabia Saudita.
L'Asia Pacificu hà una grande parte. A crescita in a regione hè principalmente guidata da a caduta di i prezzi di i cumpunenti elettronichi è l'aumentu di a dumanda di i cunsumatori per i dispositi di l'informatica persunale. L'industria automobilistica europea è u rapidu sviluppu di i dispositi elettronichi di cunsumu in a regione guidanu a crescita di u mercatu europeu
A dimensione di u mercatu di i materiali dielettrici bassi tedeschi hè stata valutata à 180 milioni di USD in 2021 è hè prevista per ghjunghje à 300 milioni di USD da u 2029, cresce à un CAGR di 7,0% da u 2022 à u 2029. In Europa, a Germania hè u più grande azionista di u mercatu di bassu dielettricu. materiali in u mercatu di materiali dielettrici. Inoltre, u paese hè unu di i paesi principali in a produzzione di semiconduttori. Stu fattore hè statu un grande contributore à u mercatu di materiali dielettrici tedescu. In più, in lugliu 2020, Polytronics Technology Corp. U fabricatore di prudutti di gestione termale è piastre termoconduttive, hà firmatu un accordu cù Henkel AG & Co. KGaA di Germania. A cumpagnia multinazionale di i prudutti chimichi è di cunsumatori acquista l'unità di cummerciale di Henkel's Thermal Laminated Dielectric Materials (TCLAD). A presenza in u paese alimenta ancu a crescita di u mercatu.
A dimensione di u mercatu di materiali dielettrici bassu in Cina hè stata valutata à 350 milioni di USD in 2021 è hè prevista à ghjunghje à 590 milioni di USD da u 2029, cresce à un CAGR di 6,9% da u 2022 à u 2029. In l'ultimi anni, a Cina hè diventata più sè stessu. -sufficiente in semiconduttori per via di u sviluppu di u finanziamentu di u guvernu è di e pulitiche destinate à sviluppà u settore. u China Integrated Circuit Investment Industry Fund (CICIIF) hè previstu di portà circa $ 150 miliardi in fondi statali per sustene l'industria di semiconductor domesticu.
A dimensione di u mercatu di i materiali dielettrici bassu in India hè stata valutata à 110 milioni di USD in 2021 è hè prevista per ghjunghje à 190 milioni di USD da u 2029, crescente à un CAGR di 7.3% da 2022 à 2029. L'India hè una di e economie in più rapida crescita in Asia. L'investimenti in crescita in a digitalizazione in India inseme à a crescente dumanda di l'elettronica di u cunsumu guidanu a crescita di u mercatu di materiali dielettrici bassi. Inoltre, l'India hè diventata un centru d'investimentu impurtante per i pruduttori mundiali di PCB. Stu fattore crea ancu opportunità di crescita per i materiali dielettrici bassi. market.For esempiu, pocu tempu, funderia-basatu Taiwan Wistron Corporation annuncia chì avissi a trasladà a so pianta manifattura PCB da China à Bangalore, India, cù un investimentu di circa $ 1 miliardi.
Impattu Covid-19
Covid-19 hà avutu un impattu maiò in quasi ogni industria, cumpresa l'elettronica, i semiconduttori, a fabricazione è l'automobile. A dumanda di materiali dielettrici bassu hè diminuita durante stu periodu per via di e regulazioni nantu à a distanza sociale è l'interruzioni di a catena di furnimentu. chjusu in u sicondu è u terzu trimestre di l'annu fiscali 2020 in a maiò parte di e regioni. L'utilizatori finali chjave sò stati ancu chjusi temporaneamente durante stu periodu, cusì a dumanda di materiali dielettrici bassu calò significativamente.
Inoltre, l'industria glubale di i semiconduttori hè stata affruntata da una severa carenza di materie prime per via di interruzioni di a catena di furnimentu causate da a pandemia di COVID-19.
Dimensione Globale di u Mercatu di Materiali Dielettrici Bassi per Tipu (Termoplastici, Termoinduriti è Ceramiche), Tipu di Materiale (Fluoropolimeri, Eteri Polifenileni Modificati, Poliimidi, Copolimeri di Olefine Cicliche, Esteri Cianati, Polimeri di Cristalli Liquidi ecc.), Applicazioni (PCB, Antenna, Microelettronica, Filu) & Cable, Radome & Altri), Regione, Segmentu è Previsioni à u 2029.
Dimensione di u Mercatu Globale di Ceiling per Tipu di Materiale (Fibra Minerale, Metallu, Gesso, etc.), Tipu di Attributu (Acoustic è Non-Acoustic), User Finale (Non-Residenziale è Residenziale), Regione, Segmentu è Previsione à 2029.
Dimensione di u mercatu globale di biocompositi per tippu di fibra (composti di fibra di legnu è composti di fibra non di legnu), tipu di polimeru (composti di polimeri naturali è composti di polimeri sintetici), produttu (biocompositi ibridi è biocompositi verdi)), industrie d'usu finali (custruzione è custruzzione, trasportu, beni di cunsumu è altri), regioni, segmenti è previsioni à u 2029.
Dimensione Globale di u Mercatu di Vetru Pianu per Tipu di Produttu (Vetru Float di Basu, Vetru Temperatu, Vetru Rivestitu, Vetru Laminatu, Vetru Ultra Clear, etc.), Tecnulugia (Float, Laminatu è Lamina), Industria d'Usu Finale (Custruzzione è Infrastrutture, Automotive è Trasportu, Solar, etc.), Regioni, Segmenti è Previsioni à u 2029.
Dimensione di u Mercatu Globale di Prepreg per Tipu di Rinforzu di Fibra (Prepreg di Fibra di Carbone, Prepreg di Fibra di Vetru, etc.), Tipu di Resina (Prepreg Termoset è Prepreg Termoplasticu), Forma (Prepreg di Tow è Prepreg di Tessutu) ), Prucessu di Fabricazione (Processu di Hot Melt è Impregnazione di Solvente). Prucessu), Applicazione (Aerospaziale è Difesa, Energia Eolica, Automotive, Articuli Sportivi, Elettronica (PCB), etc.), Regione, Segmentu è Previsione à 2029.
Dimensione di u Mercatu Globale di Polimeri Acrilici per Tipu (Basatu d'Acqua è Solvente), Applicazione (Lavanderia è Detergenti, Lavapiatti, Industriale è Istituzionale, Pulizia di Superficie Dura è altri), Regione, Segmentazione è Previsione per u 2029.
Dimensione di u Mercatu Globale di Polimeri di Cristalli Liquidi Per Tipu (Liotropicu è Termotropicu), Per Applicazione (Compositi, Rivestimenti, Cumpunenti di Motore, LED d'Alta Intensità, Componenti Elettronici, Additivi, etc.), Per Industria d'Usu Finale (Elettronica è Elettrica, Automobilistica è Trasportu) ), Macchinari Industriali, Aerospaziale è Difesa, Sanità, Beni di Cunsumu è Altri), Regione di Canali di Distribuzione (Online & Offline), Segmentazione è Previsione à u 2028.
Per Tipu di Produttu (Riutilizabile è Dispusabile), Materie Prime (Neoprene, Nitrile, Gomma Naturale / Lattice, Vinile, etc.), Utente Finale (Produzzione, Custruzzione, Chimica, Alimentazione, Oil & Gas, Mining, Trasportu, Sanità, Farmaceutica è Altri), Canale di Distribuzione (Online & Offline) Regione, Segmentazione è Previsione à 2028
Dimensione di u mercatu globale di compositi epossidici per tecnulugia di fabricazione (formatura di compressione, laminazione, avvolgimentu di filamenti, iniezione di resina, stampatura di trasferimentu di resina, pultrusione, etc.), tippu di fibra (carbonu, vetru, etc.), applicazione (elettronica è elettrica, marina, Automotive). & Trasportu, Energia Eolica, Aerospaziale & Difesa, Sport & Beni di Cunsumu, Custruzzione, etc.), Canale di Distribuzione (Online & Offline) Regione, Segmentazione è Previsione à 2028
Dimensione Globale di u Mercatu di Piastrelle di Ceramica è di Pietra Naturale per Tipu di Produttu (Porcellana, Granit, Travertino, Tile Glazed, Tile Non-Scratch, Calcare, etc.), Tile (Piastre di Muru è Pavimenti), Applicazione (Cumerciale, Residenziale è Recreative), Canali di distribuzione (in linea è offline) Regioni, Segmentazione è Previsione à 2028
Per Tipu (meta-aramid, para-aramid è copolyamide), Applicazione (materiale d'attrito, filtrazione industriale, sicurezza è prutezzione, rinforzu di gomma, fibra ottica, rinforzu di pneumatici, insulazione elettrica, etc.), utilizatore finale (aerospaziale, automobile, Elettronica). & Telecomunicazioni, Industriale & Altri), Canali di Distribuzione (Online & Offline) Regione, Segmentazione è Previsione à 2028.
Dimensione glubale di u mercatu di pavimenti in vinile per pruduttu (piastrelle di vinile di lussu è fogli di vinile è piastrelle di vinile composti), per utilizatori finali (residenziale, sanità, ospitalità, vendita al dettaglio, educazione, sport, uffiziu, industriale è automobilisticu), per regione, per punteggi di segmenti è previsioni per u 2028.
In u mondu d'oghje, u mercatu hè inseparabile da a pulitica. Casu in u puntu - u prugettu di sussidimentu di i semiconduttori attualmente in cunsiderà in u Cungressu. U prugettu, chì prumesse circa $ 52 miliardi di sussidi à l'industria di i semiconductori di i Stati Uniti, hè statu stallatu per parechji mesi in u Cungressu. prucessu, ma a settimana passata hà ricevutu una spinta da u presidente di a Casa Nancy Pelosi. Ùn hè micca una coincidenza particulari chì u maritu di Pelosi hà ghjustu esercitatu una opzione di call u mese passatu, cumprà più di $ 5 milioni.
YCCECE vi aiuta à diventà u maestru chì vulete esse. Candidate per u nostru cursu da u 20 à u 25 di lugliu per una chance di rinunzià à a tarifa di candidatura HKD 300.
L'ancora di Yahoo Finance Live Dave Briggs, Seana Smith è Rachelle Akuffo discute un novu rapportu chì dice chì Apple rallenta l'assunzione è u gastru in alcune di e so divisioni.
Jared Blikre di Yahoo Finance analizza i risultati di u sicondu trimestre di IBM, chì eranu forti in entrate è prufitti.
Paul Pelosi hà compru $ 5 milioni di azioni in a cumpagnia di software è chip di computer Nvidia in u ghjugnu.
In questu articulu, discuteremu di i stock blue-chip chì rendenu più di 5%. Pudete saltà a nostra analisi dettagliata di i stock di dividendi è i so renditi storichi è andate direttamente à 5 azioni di dividend blue-chip chì rendenu più di 5%. In May 2022. , l'inflazione di i Stati Uniti hà righjuntu un altu di 40 anni, è l'Indice di Prezzi di Consumatore [...]
"Oghje marca una tappa impurtante in u pianu di GE per diventà trè cumpagnie separate, focalizzate in laser", hà dettu u CEO Larry Culp.
Fighjate u video di l'avvenimentu inaugurale di u Hong Kong Scroll Festival. Esploremu di più Reels è ispiratevi!
(Bloomberg) - I venditori di cannabis in cortu aumentanu e scumesse chì l'industria in difficultà cuntinuerà à svià. A maiò parte di Bloomberg: Questu puderia esse l'iniziu di un "ciclu finale" per u dollaru americanu, cum'è nessuna altra legenda di Goldman, stella di criptu è banchieru superiore. anu avvistatu hè u prossimu grande risicu Ghana annuncia u primu focu di virus Marburg, l'ottimisimu di l'azzioni seguita A sparizione cù u Pianu di assunzione di Apple: L'interessu di u mercatu in i stock di marijuana hè cascatu à $ 632 milioni da $ 3.14 miliardi in maghju 2021, malgradu a caduta di i prezzi di l'azzioni.
GE Aviation, basatu in Avondale, cambierà u so nome quandu a so sucietà matri GE hè divisa in trè cumpagnie publiche.
U ghjurnalistu di i mercati di Yahoo Finance Jared Blikre hà guardatu i movimenti di u mercatu in l'ultime ore di cummerciale, cù i mercati di ubligatoriu, u dollaru americanu è i stock chinesi.
L'azzioni di General Electric hà un sustegnu significativu è resistenza nantu à u graficu. A quistione hè: quale si romperà prima?
"U 737-10 darà a Delta Air Lines a megliu ecunumia per trasportà più passageri nantu à e so rotte à corta è media corsa", disse Stan Deal, CEO di Boeing Commercial Airplanes.
U giant di i servizii di u petroliu hà da rapportà i guadagni di u sicondu trimestre sta settimana, dendu à l'investituri una visione di e prospettive per a produzzione di petroliu.
Arrived Homes, a piattaforma d'investimentu immubiliare sustinuta da u fundatore di Amazon.com Inc (NASDAQ: AMZN), Jeff Bezos, hà lanciatu u so più grande novu batch di 14 novi proprietà di affittu unifamiliari. A settimana passata, u 13 di lugliu, 7 di e 14 proprietà di affittu. listatu nantu à a piattaforma, è i restanti 7 sò dispunibuli da oghje. Finu à a data, cinque di e pruprietà sò stati finanziati cumplettamente, cù un valore cumminatu di circa $ 1,4 milioni. A piattaforma d'investimentu in affittu permette à l'investituri individuali
L'analisti di Jefferies avvirtenu chì u fattu chì i cunsumatori è l'imprese ùn si cumportanu micca cum'è una recessione hè imminente puderia allargà a dinamica di u mercatu attuale.
L'azzioni di i Stati Uniti anu finitu più bassu, annunziendu i primi guadagni dopu chì Bloomberg hà dettu chì Apple hà pensatu à rallentà a crescita di l'assunzione è di a spesa in alcune divisioni l'annu prossimu.
(Reuters) - A cumpagnia di hardware è servizii di l'informatica IBM hà battutu u luni i previsioni trimestrali, ma hà avvistatu chì i mercati di cambiu puderanu perde circa $ 3,5 miliardi questu annu per via di un dollaru più forte. valute l'annu passatu, incitando à l'imprese cù grandi operazioni internaziunali, cum'è Microsoft è Salesforce, per calà l'expectativa. À a chjama di i guadagni, u CFO James Kavanaugh hà dettu à l'analisti chì i venti di valuta è l'impattu di a surtita da a Russia anu pisatu i risultati di IBM à pocu pressu. ma hà reiteratu a previsione di l'annu tutale di a cumpagnia di a mità di un cifri.I tappi di redditu crescenu à un tassu di scambiu constantu.


Tempu di post: Jul-19-2022