• facebook
  • sns04
  • twitter
  • linkedin
Chjamateci: +86-838-3330627 / +86-13568272752
page_head_bg

Una sucietà di fabricazione high-tech customizeghja sbarre rigide in rame-aluminiu

Siccomu u mondu diventa sempre più dipendente di l'electricità, l'impurtanza di l'equipaggiu elettricu di alta qualità ùn pò micca esse enfasi eccessiva.Hè quì chì a nostra sucetà entra. Stabbilita in u 2005, simu una impresa high-tech à livellu statale, cù più di 20% di i nostri impiegati impegnati in ricerca è sviluppu.Cù più di 100 brevetti di fabricazione è invenzione di core, avemu l'esperienza è l'expertise per furnisce i nostri clienti equipaghji elettrici di prima classe, cumprese barre di rame rigide è aluminiu persunalizate.

 

A nostra cumpagnia hè impegnata à furnisce à i clienti una sperienza di shopping one-stop.Travaglieremu cun voi da u disignu à a consegna per assicurà chì u vostru equipamentu elettricu risponde à e vostre esigenze specifiche.Capemu chì ogni cliente hè unicu, cusì offremu servizii di cuncepimentu persunalizatu per sbarre rigide di rame è d'aluminiu.Sè avete bisognu di una forma, dimensione o materiale speciale, pudemu travaglià cun voi per scuntrà e vostre specificazioni precise.

 

Cum'è una impresa di tipu di fabbrica, avemu a capacità di pruduce in modu indipendenti i nostri prudutti.Questu ci permette di cuntrullà megliu a qualità di u produttu è ci permette di offre tempi di consegna più veloci à i nostri clienti.Avemu fieru di pudè furnisce l'equipaggiu elettricu di alta qualità chì supera l'aspettattivi di i nostri clienti.

 

I nostri sbarre di rame rigide persunalizati sò lavorati CNC da foglia di rame, barra o barra.Per i cunduttori rettangulari longu cù sezioni trasversali rettangulari o smussati (circulari), ricumandemu l'usu di barre di rame tondi per evità scarichi puntuali.Questi bus bars ghjucanu un rolu vitale in u trasportu di corrente in i circuiti è in a cunnessione di i dispositi elettrici.I nostri busbars d'aluminiu persunalizati sò ancu lavorati CNC per un'eccellente conduttività termica è una alternativa di rame ligera.

 

In più di e nostre sbarre personalizzate, offremu ancu una gamma di sbarre standard in una varietà di dimensioni è materiali.Questi bus bar standard sò adattati per una larga gamma di applicazioni è sò stati pruvati per affidabilità è longevità.

 

In a nostra cumpagnia, avemu una squadra di ingegneri sperimentati chì travaglianu constantemente per sviluppà prudutti novi è innovatori.Per mezu di una stretta cooperazione cù l'Academia Cinese di Scienze, simu in prima linea di l'avanzamentu tecnologicu in l'industria di l'equipaggiu elettricu.Semu impegnati à stà avanti è furnisce à i nostri clienti l'equipaggiu più recente è più grande di u mercatu.

 

Sapemu chì l'acquistu di l'equipaggiu elettricu pò esse un prucessu complicatu.Hè per quessa chì offre un squadra di serviziu di u cliente dedicatu chì pò risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè è vi furnisce u supportu chì avete bisognu in tuttu u prucessu di compra.Cridemu chì un eccellente serviziu di u cliente hè impurtante quant'è furnisce prudutti d'alta qualità.

 

In cunclusione, sè vo circate di busbars rigidi di rame o aluminiu persunalizati, ùn cercate più di a nostra attività di fabricazione d'alta tecnulugia.Cù a nostra sperienza di shopping one-stop, servizii di cuncepimentu persunalizatu, è impegnu à a qualità è l'innuvazione, simu cunfidenti chì pudemu furnisce l'equipaggiu elettricu chì avete bisognu per assicurà u successu di u vostru prughjettu.Cuntattateci oghje per sapè di più nantu à cumu pudemu aiutà vi.

Un comp1 di fabricazione high-tech Un comp2 di fabricazione high-tech Un comp3 di fabricazione high-tech Un comp4 di fabricazione high-tech


Tempu di Post: 24-May-2023