• Facebook
  • sns04
  • Twitter
  • LinkedIn
Chjamateci: +86-13568272752
pagina_intestazione_bg

Isolamentu di u mutore elettricu

Cuminciamu simpliciamente. Chì ghjè l'insulazione ? Induve hè aduprata è chì ghjè u so scopu ? Sicondu Merriam Webster, isolà hè definitu cum'è "separà da i corpi cunduttori per mezu di non cunduttori per impedisce u trasferimentu di elettricità, calore o sonu". L'insulazione hè aduprata in diversi lochi, da l'insulazione rosa in i muri di una casa nova à a giacca d'insulazione nantu à u cavu di piombu. In u nostru casu, l'insulazione hè u pruduttu di carta chì separa u rame da l'acciaiu in un mutore elettricu.

A maiò parte di i motori elettrichi sò custituiti da strati impilati d'acciaiu stampatu chì creanu u core stazionariu di u mutore. Stu core hè cunnisciutu cum'è statore. Stu core di statore hè tandu pressatu in una fusione o un alloggiamentu fattu d'aluminiu o d'acciaiu laminatu. U statore d'acciaiu stampatu hà fessure induve sò inseriti u filu magneticu è l'insulazione, cumunemente chjamati isolamentu di fessure. Un pruduttu di tipu carta cum'è Nomex, NMN, DMD, TufQUIN, o Elan-Film hè tagliatu à a larghezza è a lunghezza adatte è inseritu cum'è isolamentu in a fessura. Questu prepara un spaziu per u piazzamentu di u filu magneticu. Una volta chì tutte e fessure sò isolate, e bobine ponu esse piazzate. Ogni estremità di una bobina hè inserita in una fessura; i cunei sò piazzati longu a cima di u filu magneticu per isolà a cima di a fessura da u filu magneticu. VedeFigura 1.
Isolamentu elettricu per u mutore

 

U scopu di sta cumbinazione di fessura è cuneu hè di impedisce à u rame di toccà u metallu è di mantene lu in piazza. Sè u filu di u magnetu di rame incontra u metallu, u rame metterà à terra u circuitu. Un avvolgimentu di u rame metterebbe à terra u sistema, è si metterà in cortocircuitu. Un mutore messu à terra deve esse spugliatu è ricustruitu per esse adupratu di novu.

U prossimu passu in questu prucessu hè l'insulazione di e fasi. A tensione hè un cumpunente chjave di e fasi. U standard residenziale per a tensione hè 125 Volt, mentre chì 220 Volt hè a tensione di parechje asciugatrici domestiche. E duie tensioni chì entranu in una casa sò monofase. Queste sò solu duie di e numerose tensioni diverse aduprate in l'industria di l'apparecchi elettrici. Dui fili creanu una tensione monofase. Unu di i fili hà a putenza chì ci passa, è l'altru serve per mette à terra u sistema. In i motori trifase o polifase, tutti i fili anu putenza. Alcune di e tensioni primarie aduprate in e macchine di l'apparecchi elettrici trifase sò 208v, 220v, 460v, 575v, 950v, 2300v, 4160v, 7,5kv è 13,8kv.

Quandu si avvolgenu motori trifase, l'avvolgimentu deve esse separatu à e spire di punta mentre e bobine sò piazzate. E spire di punta o e teste di e bobine sò e zone à l'estremità di u mutore induve u filu magneticu esce da a fessura è rientra in a fessura. L'insulazione di fase hè aduprata per prutege queste fasi l'una da l'altra. L'insulazione di fase pò esse prudutti di tipu carta simili à quelli aduprati in e fessura, o pò esse un pannu di classe vernice, cunnisciutu ancu cum'è materiale termicu H. Stu materiale pò avè un adesivo o avè una leggera spolverata di mica per impedisce ch'ellu si appiccichi à sè stessu. Quessi prudutti sò aduprati per impedisce chì e fasi separate si tocchinu. Se stu rivestimentu protettivu ùn hè statu applicatu è e fasi si toccanu inavvertitamente, si verificerà un cortocircuitu da una spira à l'altra, è u mutore duverà esse ricustruitu.

Una volta chì l'insulazione di a fessura hè stata inserita, e bobine di u filu magneticu sò state piazzate è i separatori di fase sò stati stabiliti, u mutore hè isulatu. U prucessu seguente hè di ligà e spire terminali. U nastro di allacciatura in poliestere termorestringente di solitu cumpleta stu prucessu assicurendu u filu è u separatore di fase trà e spire terminali. Una volta chì l'allacciatura hè cumpleta, u mutore serà prontu per cablà i cavi. L'allacciatura forma è modella a testa di a bobina per adattassi à l'internu di a campana terminale. In parechji casi, a testa di a bobina deve esse estremamente stretta per evità u cuntattu cù a campana terminale. U nastro termorestringente aiuta à mantene u filu in u so postu. Una volta riscaldatu, si restringe per furmà un ligame solidu à a testa di a bobina è riduce e so possibilità di muvimentu.

Mentre questu prucessu copre e basi di l'isolamentu di un mutore elettricu, hè imperativu di ricurdà chì ogni mutore hè diversu. In generale, i motori più implicati anu esigenze di cuncepimentu speciali è necessitanu prucessi d'isolamentu unichi. Visitate a nostra sezione di materiali d'isolamentu elettricu per truvà l'articuli citati in questu articulu è assai di più!

Materiale d'isolamentu elettricu correlato per i motori

carta isolante cumposta flessibile


Data di publicazione: 01 di ghjugnu 2022